سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا
سنان نیوز

سنان نیوز

به روزترین خبرها ومطالب از روستای سنان.شهرستان فسا

جام نوروزسنان

به مناسبت فرارسیدن عیدنوروزمسابقات چهارجانبه تیم جوانان فوتبال به میزبانی مجموعه ورزشی وحدت سنان برگزارمیشوددراین مسابقات تیمهای جوانان وحدت-شاهد-قلعه-بالای ده-شرکت خواهندکرد.
نظرات 12 + ارسال نظر
حسن ازشیراز-عادل آباد شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 15:10

سلام حسن هستم

مهدی یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 20:53

سلام با اینکه تبم وحدت را به عنوان تیم خوبی معرفی می کنید درایام نوروز جامهای مختلفی در منطقه برگزارمی شود ولی خبری ازتیم وحدت نیست ایا ترس از باخت است.

سلام آقامهدی-بااین نظرشماکه میگوییدتیم وحدت بهترین تیم سنان است موافقم امامهدی عزیزتیم وحدت ازنظرمالی دروضع بدی قرارداردودلیل عدم حضوردررقابت های پیش رو همین بوده وبس---ترس چیه عزیزم؟

پیشکسوت یکشنبه 27 اسفند 1391 ساعت 22:39

سلام به زودی برخی ازمشکلات تیم وحدت برطرف خواهدشد.تشکر

سلام -!!!
شاید...
سپاس

مهدی دوشنبه 28 اسفند 1391 ساعت 00:12

سلا م علتش نداشتن اخلاق و تعصب نداشتن وغروربیش ازحد بعضی ازبازیکنان هست وگرنه شرکت درجام نوروز مبلغ مالی زیادی را نمیخواد درست نیست

سلام البته نظرشماتاحدی موردقبول بنده می باشداماشماقبلاحرف ازترس زده بودیدیعنی شمابه این زودی تغییرنظردادیدباورداشته باشیدمشکل اصلی مانداشتن امکانات وبودجه کافی است قطعاشمامیخواهیدبااین صحبت هاوحدت رابه حاشیه ببریدسپاس...

مهدی سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 00:25

سلام من ا ز همین حالا اختلاف وکم شدن بازیکن و تعطیلی بازی در زمین وحدت را شاهد هستم با این وضع در سال جدید دیگر اسمی ازتیم وحدت نخواهد بود.

سلام-سال نوبرشماوخانواده محترم مبارک باارزوی سالی پرازشادی برای شما-مطمئن باشیدتیم وحدت همیشه زنده است وخواهدبودچراکه وحدت است که جوانان سنان رابه ورزش کشانده است آیااین حقیقت رامی پذیرید

RONALDO پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 21:49

سلام استادصمدخوب هستی میخواستم درموردتیم وحدت که درجام عید نوروزحضورنیافته توضیح بدم. 1-متأسفانه مصدومیت های شدیدگریبان گیربرخی ازبازیکنان وحدت شده ازجمله جناب آقای میلادجوکارکه هم بازیکن تیم وحدت هست وسرپرست تیم وحدت که متأسفانه 20روزازمیادین دورهست وهمچنین مصدومیت جزئی علی مسروومشکلات مالی وآماده نبودن بازیکنان موجب شده تیم وحدت درجام های مختلف شرکت نکند. امااستادچراتیم شاهدهیچ خبری ازش نیست اگرهم بازی دوستانه یامسابقه بگذارندازبازیکنان وحدت استفاده میکننددرضمن من طرف حق هستم همه بازیکنان سنان داخل زمین وحدت بازی میکننددیگه اسمی ازتیم شاهدنمونده درضمن خودمهدی آقاخودش خوب میدونه که میلادوعلی مصدوم هستند متشکرم استاد

سلام برادرحالت چطوره خوب هستی؟عیدت مبارک-آقامیلادمهدی چی میگه؟راسته

رونالدو پنج‌شنبه 1 فروردین 1392 ساعت 22:04

سلام استادصمد متأسفانه تیم وحدت به دلیل مصدومیت چندبازیکن خودازجمله آقای میلادجوکارکه ٢٠روزازمیادین دورهست که سرپرست وحدت هم هست همچنین ٢بازیکن وحدت هم به مسافرت رفته اندازجمله سیعدرنجبرواحسان رنجبر. ویکی دیگرازبازیکنان وحدت هم استادخودت هستی حالامهدی آقاخودقضاوت کن درضمن من طرف حق هستم راستی چرابرای بازی دوستانه ازبازیکان وحدت استفاده میکنیدشماکه میگوییدبازیکنان وحدت عددی نیستندپس چراازآن هااستفاد میکنید احتمالامیلادجوکارچندروزدیگربه میادین بازگردد متشکرم استاد

سلام-سال نومبارک-نظرشمادرحال بررسی میباشد

مهدی جمعه 2 فروردین 1392 ساعت 22:56

با سلام و تبریک عید در صورت تمایل اگر خواستید سه نفر هستیم برای مسابقات با هم باشیم.

سلام وسپاس-نظرشمادرصفحه اول وبلاگ درج میشود-قابل توجه آقامیلاد

سجاد سه‌شنبه 6 فروردین 1392 ساعت 16:47

چه جالب کسانی دم از اخلاق می زنند که در زاهدشهر آبرویی سنان را با کارهای بچه گانه خودشان بردند. در ضمن کسی دم از فوتبال می زنه که با الفبای فوتبال اشنا باشه.

سلام سجادجان-عیدت مبارک سال خوبی داشته باشی-نظرشماثبت شد-نظرافرادموردانتقادمحفوظ میباشدآقاسجادنظرت واقعییت داره؟

سجاد پنج‌شنبه 8 فروردین 1392 ساعت 11:45

سلام بنده هم به نوبه خودم این سال رو به تمام بچه های وحدت تبریک عرض می کنم. اقا صمد نظر من همینه که گفتم کسی بایستی دم از فوتبال بزنه که با فوتبال اشنا باشه نه کسی که تو لیگ چمن فسا نیمکت نشین من بود.

سلام-ازاینکه نظرات خودراارسال میکنیدممنونم---میتونم بپرسم منظورشماچه فردی یاتیمی هست؟آیاوحدت سنان قدرت اصلی ورزش سنان است؟آیاشمادرجام نوروزتمام تلاش خودراجهت پیروزی تیم وحدت انجام خواهیدداد؟راستی پست شمادرتیم وحدت درکدام قسمت است.سپاس

مهدی حسین پور پنج‌شنبه 8 فروردین 1392 ساعت 19:01

ضمن عرض سلام و تبریک سال نو خدمت شما و خانواده محترمتان
آقای جوکار شما که نظرات را ثبت می کنید ::فهمید چه کسی پیام ارسال می کنه بعد اسم تیم شاهد یا افرا خاصی بیارید و نگذاریذ از اسامی دیگران سوء استفاده بشه و گرنه من خیلی دوست دارم تیمی از سنان به مراحل عالی در منطقه و شهرستان برسه چه بهتر که همه با هم باشن
در جریان باش که من حدود دو ماهی از سایت سنان و وبلاگ طنز ورزش دور بودم امیدوارم که بیشتر به روی نظرات دقت کنید تا بام کسی سوء استفاده نشه
میتونی نظر من بخونی ولی در وبلاگت ثبت نکنی و به مخاطبانت تذکر بده

سلام وتبریک به شما-قابل توجه شمادوست عزیز..بعدازبررسی مجددنظرات مشخص شدنظرازطرف شمابه وبلاگ طنزورزش سنان ارسال نشده است
درضمن تمامی نظراتی که دروبلاگ ثبت شده یامیشودبررسی میشودکه ازکجاوباچه دستگاهی-آی پی-ارسال شده است درهرصورت "اگر"اشتباهی ازطنزورزش سنان بوده عذرخواهی ماراپذیرا باشید.امیدواریم تیم شاهدهم همانندسالیان اخیرسروسامان بگیردوباکمک تیم وحدت باعث پیشرفت ورزش سنان شود.

RONALDO پنج‌شنبه 8 فروردین 1392 ساعت 20:50

سلام استادخوب هستی؟ به نظرمن آقامهدی وتمامی بازیکنان شاهدشمادیگه اسم فوتبال نیاوریدهمین طورکه آقاسجاداشاره کردتیم شماداخل زاهدشهرآبروی یک روستارابرد تیم شمابابی اخلاقی و برخوردزشت بازیکنان شماباتماشاگران که بسیارغیراخلاقی بودآبروی روستارابردیدشماعددی نیستیدکه به تیم وحدت توهین کنیدشمابرای ما پوچ هستیدشمافوتبال روستارانابودکردیدهمه ازشماتنفردارنددیگه اسم فوتبال نیارید

سلام--نظرات تمامی افرادبدون شک درپیشرفت ورزش سنان نقش مهمی داردتوجه داشته باشیدازبه کاربردن الفاظ زشت خودداری کنید.ازنظرشمافهمیدم که ظاهرا خیلی زیادازمسولین تیم ش ا هد عصبانی هستیدامیدوارم این اختلافات به روابط دوستانه بیرون ازورزش ضربه ای واردنکند.تمامی نظرات برای تیم حریف محفوظ است

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد